4 mars 2013

En liten titt i vardagsrummet...





Nyinköpta underläggen från Ikea passar perfekt under Matteustallrikarna, vill inte gärna ställa dem direkt på bordsskivan så de skrapar märken. Här på bilden håller jag på att duka inför en middag som blev sååå lyckad. Jag är helt säker på att jag fick med några bilder på den goda soppan som jag bjöd på men jag vet inte var de har tagit vägen... typiskt! Kommer de fram så ska ni få se:) 
Bordet är ihopskjutet till sin minsta storlek och vi rymdes ändå 8 st... jag älskar vårt bord!




Gröna växter är ett måste! Piggar upp min ganska neutrala färgsättning. 





Idag köpte jag hem ett fång rosa tulpaner också. - 23 grader ute idag kan ju göra vem som helst deprimerad, brrr






Härlig måndagkväll på er! 

själv ska jag o sjunga med kören:) 
underbart kul och ger massor av positiv energi:)




kram
Jenny



3 kommentarer:

  1. Så fint du har det! Kos deg på sangøvelsen. Klem :-)

    SvaraRadera
  2. Oh... -23...?!! Men inne har du det desto varmare och finare, wow!!!!! Superfin dukning!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Fina bilder gumman :)
    Bilderna ska ju finnas i din nya kamera, det var den du använde under middagen. Ser framemot receptet på den supergoda och lyxiga soppan du bjöd på:)

    Kram kram

    SvaraRadera

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!