7 mars 2016


Magnoliakvisten blommar nu och är så där magiskt vacker som jag hoppats.





Hej!



Efter en veckas nattjobbande är jag lite lagom mör och det har varit skönt att göra absolut ingenting idag...  ja, middag gjorde jag såklart..

Idag blev det kyckling i sås av creme fraiche, grädde, sambal oelek och soja.. ni vet säkert vilket recept jag menar.. såå enkelt och gott :) Mmm måste göra en stor laddning någon dag så det blir några matlådor. Börjar ju snart på nytt jobb och det kan vara bra att fylla på frysen lite tänkte jag. Har faktiskt suttit och googlat på fina matlåderecept idag.. jag som inte ens brukar använda så mycket recept.. Tillagar det mesta på känn men det var kul att få lite inspiration.




Skriv gärna i kommentarsfältet om ni är intresserade av att få lite tips på recept ni med.. eller för den delen om det är något annat ni vill att jag ska göra ett inlägg om :) 




Bild från lördagmorgonens frukost... kom hem från nattens jobb och o fixade :) tillhör INTE vanligheterna här hemma att JAG är vaken först på mornarna.





Nu ska jag packa för att åka till mamma imorgon.
Vi ska iväg på begravning av min fina mormor på onsdag så vi åker
 en dag innan så man hinner bara vara lite...
Och rå om varandra och umgås, prata minnen och kramas.





Ta hand om er!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!