18 mars 2016

Påskris och ett erbjudande...




 Jag måste ju erkänna,, det kommer att bli tomt till sommaren när dessa stolar ska flytta ut igen. Sitter här ofta med mitt kaffe och filosoferar.






Hello Lovelies!


Påskris och fjädrar is in the house :) vitt vitt vitt
inget annat...haha 








Jag kanske är lite tråkig som inte ens har massa färger till påsk men jag blir så himla stressad av en massa färg... kan göra en färgglad dukning för en dag som HÄR men trivs allra bäst med naturnära färger.

De vita fjädrarna Buketten Piteå Här
Bilderna på väggen från Lovewarriors samt cremefärgade kuddar hittar du på Sisters i Luleå  Här
Stolar Jotex  Här
Diamantformad lampa Ellos Här





Elloserbjudande!


i sammarbete med Rosvikslyckan:
Just nu får du 30% på dyraste varan
kod 335403

+

20% rabatt på hemavdelningens linnesortiment : kod 335445


Nybeställning över 200kr efter avdragenrabatt på skor, kläder, accessoarer, hemtextil, inomhusbelysning, tapeter eller mattor. Max 1 gång per kund. Gäller ej prissänkta varor eller produkter markerade med " Ej rabatt". Kan ej kombineras med andra erbjudanden.






Ha en trevlig helg


2 kommentarer:

  1. Snyggt påskris! Hoppas du haft en härlig påskhelg!
    Ha de gott!
    Kram Marie

    SvaraRadera

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!