18 februari 2011

Jag gillar...


Fantastiskt fina termoskannor från RICE. Dessa har jag spanat på länge. Känner att den cericerosa bara måste bli min. Alla dessa fina saker finns på http://www.nordljus.net/

ugnsform pink- RICE

Jag tror att hallonpajen smakar ännu godare om den serveras ur denna underbara form också den från rice.

skålar med lock-RICE

Dessa finns Även i andra färger men alla som känner mig vet ju att det är rosa som gäller:)
"Pink is not a color it´s an attitude"



Dekoration Guldramar Les Invasions Ephémères

Ramar i form av stickers!



Muffinsformar





ÅÅÅHhh vad jag skulle vilja ha!!!
På brickan står det "There is only one happiness in life, to love andto be loved".



Superfina lyktor. Det är snyggt att hänga nästan likadana lyktor i en gren ovanför bordet, se bilden som jag tog påsken 2010.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!