31 mars 2011

Drömmer om springbrunnar, granitbänkar och paviljonger

Kolla in på den här hemsidan, fantastiska spingbrunnar och fontänstenar mm  i granit.
http://www.gardenaquatica.com/Springbrunn-Granit-Bambu.aspx

Vi har en rund fontänsten i trädgården. Den ger i från sig ett mycket behagligt porlande och behöver knappt någon skötsel alls:) lite vatten påfyllning då och då.

Dessa bilder från samma hemsida får mig att drömma om en STOR trädgård.


 Vill ha!
Jag tror att jag funnit min bänk:)




Ååååhhh vad mysigt det ser ut med en grind, har alltid drömt om att ha en sån






Vad drömmer ni om?

(förutom det som man alltid gör...........
 att ens familj ska få vara frisk och så )

Skriv gärna några rader:)

Kram/ Jenny

1 kommentar:

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!