23 april 2011

Glad Påsk!




Isabel har åkte till sin Mormor för att hälsa på i helgen. Innan hon for gick hon runt och delade ut lite påskkort som hon målat i alla möjliga färger och hälsade Glad Påsk till alla grannar som var hemma .

Efter det tog vi en promenad till Jane´s nyöppnade gårdsbutik Lyckliga Hem där det bjöds på påskgodis, öppningserbjudanden och massor med inspiration. Isabel handlade upp hela veckopengen:)
Jag köpte jättefina burkar, bild kommer vid senare tillfälle.


Dekorativt med godis:)
Tuppskålen har jag beställt på Ellos, glasskålen med lock är köpt på Tistel i Norrfjärden

Pärlhyacinter

Tulpaner tittar upp:)
Jag och Isabel satte lökarna jättesent i höstas så jag trodde inte att det skulle bli något men se bara...vilken lycka:)


Taklökar tittar fram under snön



Jens skottar ut snön så det tinar lite snabbare
annars ligger det väl kvar till midsommar

Önskar er alla en riktigt trevlig Helg
GLAD PÅSK!

Själv ska jag åka och jobba

Kram /Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!