16 juni 2011

Hjärtan



Idag vaknade jag långt före tuppen, vet ej varför eftersom jag jobbade sent igår...

Har precis skickat iväg lillhjärtat på utflykt med fritids till Altersbruk. De kommer säkert att ha en toppendag i finvädret:) trots det så är jag alltid så himla nervös när jag skickar iväg henne,  men nu ska jag försöka att inte tänka på det så mycket och istället fånga denna härliga dag.

En stor kopp kaffe sen blir det trädgådsjobb :-)
Lovely


Ha en fin dag bloggisar:)

Kram/ Jenny

2 kommentarer:

  1. De klarar mer än man tror, men visst är det alltid lite läskigt att skicka iväg barnen bort från den trygga dagis/skolgården.

    Trevlig helg.

    SvaraRadera

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!