22 juli 2011

Sveriges Charmigaste Hem!



Jo, ...jag är med i en tävlig som heter så.... Sveriges charmigaste hem alltså. Man kan vinna pengar att renovera för och jag vet precis var de pengarna skulle gå hemma hos oss. Hallen så klart! Det är ju det första man ser när man kommer in, jag vet att ni aldrig fått se den och jag lovar er att ...det finns en anledning. Sååå.... om du vill hjälpa mig att vinna, gå in HÄR och rösta. Man klickar på stjärnorna uppe till höger för att lägga sin röst. 

Tusen tusen tack om du vill lägga din röst på mig:-)
Skulle jag mot all förmodan vinna bland alla andra, otroligt charmiga hus i vårt avlånga land så lovar jag att ni skall få följa renoveringen från början till slut.

Tävlingen är gjord av Expressen Leva & Bo och Swedbank Fastighets byrå


Hoppas du får en superhärlig dag


KRAM

Jenny


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!