15 augusti 2011

Glaskupor...

Hej på er! nu är långa härliga semestern slut.

Rutinerna kommer så sakteliga att återgå till det normala igen men visst, jag har lite ångest, det kan jag väl erkänna. Jag börjar jobba imorgon bitti kl 05:00! Jag har en liten känsla av att jag kanske är lite trött när jag kommer hem imorgon, men vem vet ??

Idag har vi inte gjort så jätte mycket annat än att städa här hemma, putsat  fönster o fixat i barnens rum var det som hade höst prio. Nästa steg i städningen av deras rum är att rensa ut en hel massa leksaker som de inte leker med mer. Gårdsloppis kanske det får bli. Jag har inte så lite saker själv som jag skulle behöva sälja så...
Återkommer om detta senare i sådana fall.

 Så nöjd med mina nya fina svarta glaskupor på fat som jag köpt i gårdsbutiken
Lyckliga Hem, här i Rosvik. Fina var jag än ställer dem!

Just nu på köksbordet.




Massor med kramar

Jenny


1 kommentar:

  1. Fina kupor, hur lät det nu då, hmm?
    Ganska skönt med att allt är som vanligt igen, man kan ju fortfarande njuta på kvällarna...

    kram!

    SvaraRadera

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!