22 september 2011

Ljung

x 2


HELLO TORSDAG!

Regnet har öst ner på oss hela natten här i Rosvik, snälla vädergudar någon enstaka härlig höstdag kan vi väl få?!! Hösten är ju min bästaste årstid! Man får tända massor med ljus, ha på sig varma mysiga koftor, höga stickade strumpor, vackra handledsvärmare, fina sköna tunikor och dessutom krypa upp i soffan och bara mysa.


En solig höstdag vill jag gå ut i skogen för att plocka mossa, kottar och annat fint som jag kan dekorera med. För 2 år sedan tillverkade jag och en väninna x-antal mossbollar, hjärtan, kransar mm. Tyvärr så håller sig inte mossan helt fin året runt så jag brukar "fylla på" lite. Funderar på att klä in en stol med mossa. Såg det i någon av alla mina tidningar (minns ej vilken), det var superfint iaf.


Köpte dessa två rosa calluna ljung på Konsum här i Rosvik för nu ska sommaren städas bort i uterummet. Nu blir det lite mer cozy inredning med många lyktor, filtar, fårskinn, kuddar mm. Skulle gärna äga några fina renfällar att lägga ut på golvet så det inte blir så kallt om fossingarna bara, när man sitter där ute en stund. I nuläget är det skorna på som gäller redan och det är ju bara september än.



Efter regn kommer »-(¯`v´¯)-»  Solsken

men NÄR!!!

Kram

Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!