19 november 2011

Pyssel...


Hej Bloggisar!
Jag har varit lite osynlig den gångna veckan men hoppar in med en liten Lördagshälsning...Hoppas ni har det riktigt bra allihopa.

Här hemma har det pysslats minsann. Jag bestämde mig för att lära mig hur man virkar en blomma i går. Jag får tillägga att jag nästan aldrig har virkat. Jag vet inte vad ni tycker om resultatet men jag tyckte det var skitkul:)

"Receptet" på hur jag virkade blomman finns här

 Jag fortsatte med luftmaskor några meter och satte min blomma på en krans som jag även "pimpat" med lite strass-pins, hjärtan och små fåglar.

uppdatering...
Ser på bilderna att det finns ett och annat jag vill ändra på men det får jag fixa till veckan:)

Ha en härlig lördag alla vänner !




4 kommentarer:

  1. Gu va fin!! Vad duktig du är!!!!

    SvaraRadera
  2. Jag skulle kunnat göra dig en gran av stoora mossjok om du virkade en blomma till mig!! Tänk om vi ändå hade bott närmre varandra, då hade det ju gått riktigt bra..
    Så fin den var, jag kan ju varken sticka eller virka jag...

    kram o ha det gott

    SvaraRadera
  3. Du är ju jätteduktig, speciellt om du inte virkat förut!
    Kram från en ullfantast!
    Eija

    SvaraRadera
  4. Hej
    tycker det blev kanon och vilket tålamod jag hade gett upp för länge sedan....
    ha nu en mysig kväll
    kram
    sandra

    SvaraRadera

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!