7 december 2011

Snart är det jul...



Nu kommer fler och fler julsaker fram ur gömmorna, till exempel de här fina kapsylöppnarna i rött skinn.


Hej vänner!

Har ni pyntat klart hemma hos er?
Här kommer det fram Juliga saker lite pö om pö:) Äntligen så har vi fått lite snö här i Rosvik och julstämningen börjar sakta infinna sig. Jag har städat hela långa dagen och det är sååå skönt nu efterråt:)




Jag har planterat igen....planteringen med små julgransljus i kransen runt om står på vårt vardagsrumsbord.

Ser ni det ulliga bandet på bilden uppe till höger...
Jättefint och användbart, inköpt på Blomsterlandet.

Använt på några fler ställen....lika bra att använda upp hela nystanet:)


Runt om cylindervasen med min minigran....
som har börjat barra!!!

Får väl ta mig ut och fixa en ny någon dag :)



Nu blir det lite mys framför tv´n , "Den som Dräper". Ska bli spännande. Vi har 4 avsnitt inspelade:)



Ha en fin kväll , ses en annan dag:)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!