2 januari 2012

Det blir inte alltid som man tänkt och ibland precis som man har tänkt....

Jag hade ju tänkt visa lite bilder från året som gått men datorn tyckte inte det var någon bra ide alls!

Totalstrejk var bara förnamnet.

Nu har jag kopierat bilderna direkt härifrån bloggen istället, får se om det fungerar bättre:)


Min första bloggmånad Februari handlade både om allvarliga och roliga saker, precis som livet i allmänhet.

I Mars visades ett reportage från vårt hem på tv.


 Jag drömde också om denna grinden, det gör jag fortfarande och i sommar hoppas jag att den står på vår gård:).

i April
är vi på Favoritplatsen
Vårkänslor och påskfirande om vartannat



och dessutom ett reportage till, denna gången om vår fina Albin




Maj = Trädgårdsarbete!

och

Juni
Njuter av trädgårdens blommor

i Juli
Dagen före Isabels 8 års dag
åkte vi till Legoland. Vi hade fantastiskt roligt och längtade tillbaka med en gång:)
men njöt även här hemma på altanen

Augusti och september
Massor med bröllopsnerver men även mysiga höstkvällar i uterummet
samt att jag visade lite bilder från vårt vardagsrum
Största händelsen 2011
i Oktober
Var vi väldigt trötta och behövde ladda batterierna
November
Var ju alldeles nyss känns det som...
eller hur!
och December...
Var det ju bara i förrgår:)

Nytt år och idag också första dagen på mitt nya jobb :-)
Riktigt roligt och spännande detta...
Bloggar ju på 2 ställen nu dessutom så gott om tid är det ont om:)


Ha en härlig vecka underbara Du

och
glöm inte min Give away :)

Massvis med kramar



1 kommentar:

  1. Två ställen? Måste ha missat något..
    Det var en trevlig krönika, gillar din slingriga kullerstensgång!

    kram

    SvaraRadera

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!