17 januari 2012

Liebster blog Award!

Hej!
Tusen tack gulliga Jeanette med bloggen Gnistra i Norr för Awarden som jag fick igår!
Liebster är tyska och betyder "käraste".
Utnämningen ges till bloggar med färre än 200 följare.



När man får utmärkelsen ska man:
- Tacka den som gett dig utmärkelsen och länka.
- Skriva ner 5 bloggar man vill skicka awarden vidare till och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem.

Jag vill ge vidare denna Award till dessa härliga bloggar som jag gärna besöker och där jag får mycket inspiration.


- Till sist hoppas man att de utvalda vill lämna utmärkelsen vidare...


8 kommentarer:

  1. God morgon goa du!
    Tack för att du tänker på mig, tar till mig det till hjärtat.
    Jag får se lite hur jag gör med den, om det är ok? Kanske släpper jag iväg den ut i sajber som en stor kram till alla bloggisar!

    Stor kram till dig

    SvaraRadera
  2. Tack fina du! Värmer mitt hjärta att du tänkte på mig;) varm kram

    SvaraRadera
  3. Tackar, vad roligt att du gillar min blogg :)).
    Önskar dig en härlig vecka!! Många kramar Madeleine

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Många tackkramar från mig! Blir alltid så glad när jag läser att någon får inspiration (det tror man ju inte alltid själv).
    Jag kommer nog skriva om detta i ett inlägg!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Grattis till awarden! Den är du väl värd , så fin blogg du har!

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Tack gulliga du!! Blir varm i hjärtat:)

    SvaraRadera

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!