21 mars 2012

Målning pågår...



Det här skåpet köpte jag och Jens för ca 10 år sedan och sedan dess har det använts flitigt och fyllt på med glas, porslin och allt möjligt. Stökigt och hemskt! Kolla in stöket ovanpå til exempel! usch! Jag kände för lite upprustning så nu målar jag skåpet.

Bättre det än att slänga ut det, för jag gillar det ändå. Det var bland de första möblerna som vi köpte tillsammans.



Urtömt och avtorkat så ser det genast bättre ut.



Grundmålning, men det ska faktiskt inte bli vitt.




Svart är färgen och jag känner mig nöjd:)

Fick mig ett gott skratt igår, jag var så stolt över att det blev så fint då jag valt en mattsvart färg och bad Jens komma ut i garaget och kolla , då säger han........ menar du,  att du vill att jag ska att jag ska komma och se när färgen torkar!!!! ;)   (intressant!)

Ja???, det menar jag hahahaha


Imorgon får ni se slutresultatet:)






3 kommentarer:

  1. Det kan bli riktigt läckert! Ser framemot bild.

    Kram
    Jeanette

    SvaraRadera
  2. Det blir superfint:) Kul o se det live över en kopp te:)

    SvaraRadera
  3. Snyggt!! Men det är väl självklart att man kollar när färgen torkar...
    Kram Annika

    SvaraRadera

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!