20 februari 2013

Glädjs åt nya tavlor och kuddar...






Tavlor: Ikea Kuddar: Hemtex




Hej!




Lite suddiga blir de, Instagrambilderna men vad gör väl det... Hoppas det går bra ändå;)


Jag är supernöjd med både tavlor och kuddar och har hållit på att städa och piffa idag, shit vad mycket skräp det blir över när man har packat upp grejer från Ikea, hur mycket emballage som helst ju.... 


Idag har jag varit hemma med Isabel, hostig och febrig...inte kul alls. Jag däremot har börjat känna mig liiite piggare. Var på Zumba nu ikväll. Så grymt skönt det var att röra på sig, detta ska bli en vana!!! Tänkte komma i bikinin i sommar... får se hur det går;)





Ha det gott alla bloggvänner!



Kram

Jenny





5 kommentarer:

  1. Kul att förnya lite hemma kuddar och tavlor kan göra större skillnad än man tror.

    Det ser verkligen fint ut.. tycker det var fint att det var lite suddigt ;)

    Önskar dig ett fint slut på veckan och förhoppningsvis en solfylld helg!
    Många kramar Marie

    SvaraRadera
  2. Jag har sett den där kudden på flera bloggar nu den måste sälja bra hos Hemtex, passade väldigt fint ihop med tavlorna och tycker dina bilder var riktigt fina trots det suddiga men det var nog det som var charmen ;)

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  3. Mycket fina bilder! Förstår att du gläds=) Härligt med zumba...det har jag aldrig provat!
    Kram/Nettan

    SvaraRadera
  4. Snyggt! Kul med lite nytt, det gör så mycket!

    Trevlig helg!
    Agneta

    SvaraRadera
  5. Det där blev toppen i sofforna :) Passade perfekt hos dig!

    Kram

    SvaraRadera

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!