13 mars 2013

Tavla med fjädrar...

DIY




Jag har länge velat ha en tavelvägg här hemma, målet är att samla på mig ganska många tavlor innan jag sätter igång och sätter upp dem. Jag vill inte att väggen ska bli full i hål för att jag vill flytta omkring allting.

Tavlan med fjädrarna i blev otroligt fin och var superenkel att göra. Rättare sagt, jag behövde knappt göra någonting alls! bara lägga i fjädrarna bakom glaset och vips så var det klart:) 

Hade tänkt skriva ordet fjädrar under, eller feathers. Vi få se om det blir så, jag har inte den vackraste handstilen i byn men ska göra ett försök:) Vad säger ni?, ska jag skriva på svenska eller engelska? eller kanske inte alls? hjäääälp!



Köpte några andra fjädrar också som jag egentligen tänkte rama in men de var liiite för långa för att rymmas i passpartån, måste köpa en större ram. Såg att de hade fina ramar på Rusta också, billiga dessutom:)


Det är fjädern som ligger till höger jag menar... lite för lång tyvärr, den blev liksom klämd i passpartån och det var inte så snyggt. Fjädern är så läcker och jag har 3 st så jag kommer nog rama in dem också:)


Har fått tips av Jane, som äger butiken lyckligahem idag att hon även fått in vackra påfågel och gåsfjädrar.



 Måste dit och kika!




kram 

Jenny


2 kommentarer:

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!