12 april 2013

Ärofyllt Uppdrag...

Hej!

Just nu håller jag på att packa massor med grejer inför dagens uppdrag. Jag ska iväg och hjälpa min bror med styling av hans fina lägenhet som nu ska säljas

Det känns både kul och ärofyllt att få göra detta och det är ju just detta som jag brinner för så mycket :) Jag kommer även att fota en hel del och om ni vill så är det bara att kolla in här lite då o då för bilder kommer att komma så småningom. 

Ni som vill kan följa med på  instagram under dagen och jag heter ju @fruengberg som ni kanske vet:)






Nya Solisar, mest för att dölja mina trötta ögon idag... de vill liksom inte öppnas ordentligt! Inget som inte kan lösas med en kopp kaffe:) superbilliga på Gina Tricot iaf. 
Kostade bara 79 kr och det passar mig perfekt för jag lyckas alltid tappa bort några per år...






Hoppas ni får en riktig toppenfredag!



Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!