19 april 2013

Sommarlängtan och inspiration från Åhlens

Hej

Sitter och drömmer om sommar och värme... 
Har ni varit in på Åhlens på sistone? Det har inte jag men jag tror att jag måste ta mig en liten tur in till stan. Inser att det var längesedan jag riktigt hade tid med det. 


Superhärlig inspiration här på nätet bjuder de i alla fall på...
Jon Eliasson visar sina bästa tips för en härlig utemiljö.




















kolla in den här spegeln också, sååå fin! dubbelgillar på den;)
även dessa finingar, drömfångare , och bambustolen på bilden skulle jag inte säga nej till.

(foton: ahlens.se)




Trevlig helg på er allihopa!





Jenny


1 kommentar:

  1. Ja riktigt fin inspo!! Fick reklamblad på posten och blev riktigt inspirerad :) Åhlens är ju en butik jag gillar så jag ska absolut göra ett besök där :))

    Kraaaam aka

    SvaraRadera

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!