6 maj 2013

Blommor...





















Ett fat med blommor som flyter omkring i lite vatten... så enkelt och så stämningsfullt. Placerat ett trappsteg nedanför buddhan i uterummet:)





Hej!





Ja, blommor skapar alltid sååå mysig stämning tycker jag. oavsett om de är i kruka, vas eller som ovan... Åååå vad jag längtar tills jag kan vara ute och påta i trädgården igen:) Lite blött på vår gård än så länge och tjälen finns bara någon cm ner. Går inte att gräva ännu men snart så :)


































Ha en fin start på veckan
alla fina bloggisar








Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!