28 november 2013

Nordic design collective calendar 2014





Hej!


Jag håller på att adventspynta för fullt här hemma samtidigt så plockas mycket skrot undan... Jens har städat garaget och typiskt nog ställt in allt som inte hör hemma i "hans" garage tillbaka i huset så då är det upp till mig att slänga eller sälja, oftast blir det då det senare. Jag håller mitt i allt pyntande på och planerar en tavelvägg som jag så länge velat göra. Passande nog så fick jag ett mejl. 

Nu kan man beställa en kalender från Nordic design collectiv där några av deras mest populära och mest eferfrågade formgivare alla gjort varsin månad.
 
Bladen är otroligt vackra att spara och använda som posters! Kalenderdelen är så liten så det knappt märks att det faktiskt är en kalender, själv har jag tänkt använda bladen till att göra min efterlängtade tavelvägg:) 

Jag kommer att använda några andra tavlor också och även någon spegel men alltså, det var ju bara såå himla passande att jag fick detta mejlet NU:)
 
 
Kika in HÄR så ser du vilka formgivarna är och beställ ditt eget exemplar.
 
Det är först till kvarn som gäller.

Kalendern finns bara i begränsad upplaga och är den perfekta julklappen!



Jag gjorde som jag brukar och beställde en julklapp 
från mig till mig :)




Ha en fin kväll!


Jenny






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!