25 mars 2015

♥ palmblad



bild från mitt instagram @fruengberg




Hej!


Vi har just kommit hem efter en fantastisk semester hos goda vänner på Teneriffa. Staden de bor i heter Los Cristianos och jag kan verkligen rekommendera detta resmål till alla! Till och med Albin som var skeptisk till resan över huvudtaget vill gärna åka dit igen. Gärna säger jag!!! :) men det får kanske vänta några månader iaf. och 1 vecka var för kort tid, alldeles för kort. Nästa gång blir det längre! Som ni kanske vet så sitter Albin i rullstol och det gick verkligen hur bra som helst. Handikappanpassat i princip överallt, så himla perfekt! :)

Jag ska visa er bilder så småningom men det får vänta lite för det är så galet mycket att gå igenom av både bilder och filmklipp så vi ska få lite hjälp av en vän som är duktig på att klippa ihop och fixa :) Toppen va ! :)

Nu när jag kommit hem och liksom andats ut så är det speciellt en sak som jag saknar förutom människorna vi träffat, värmen och all god mat... nämligen alla palmer. Så otroligt vackra de är. Ser att det finns mycket palmer i inredningen överallt så jag får nog fixa hem min egen lilla djungel ;)
Kolla in det här tex:...




Härlig kudde från Lagerhaus.se
som också startat en webshop.
Kika in och inspireras! 





 Cole & Sons Palm Jungle -superläckert för den som vågar



Boråstapeters Oxford,
Martinique's Beverly Hills Wallpaper och
Cole & Sons Palm Jungle igen.




Tapetbilderna kommer från Pinterest, inspirationsparadiset nr 1. 
Gå gärna in och följ mig där om du vill ha mer inspiration. Länk finns på höger sida på bloggen.







2 kommentarer:

  1. Høres ut som dere har hatt en kjempe fin reise.
    Det høres helt herlig ut.
    Ønsker deg en fin onsdag.
    Klem Christina

    SvaraRadera
  2. Låter som en underbar resa. Tackar för inspiration och tips. Den där kudden med palmblad får jag nog köpa, funderar på att bryta med lite grönt här hemma. Kram Suss

    SvaraRadera

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!