24 april 2015

Finheter...








 Hej!


En vas och matta från Mio har flyttat in här hos oss :)
Älskar denna vas som ju faktiskt påminner en liten aning om den stora vackra från svenskt tenn ni vet ;) Jag valde att köpa vasen i grått men den fanns i flera andra fina färger. Bland annat en sååå vacker grön färg. Den hamnade på önskelistan;);) 







Ja, nu börjar vi bott in oss i det nymålade gamla 80tals köket. Bättre blev det ju men såklart så ska allt bytas så småningom ändå. Nya handtag går jag o funderar på men det får bli snaaart. Det är ju inte heeelt gratis med 37 st nya :)




Mattan, eller rättare sagt mattorna blev jag kär i vi första ögonkastet! 
så fina och ser så där lagom nötta o härliga ut :)
De är köpta här






Trevlig helg på er!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!