21 november 2015

Snart är det dags igen...



Hej på er!



Helgen är ju alldeles för kort, eller hur!? Ja håller på med att måla om skänken i köket och har just suttit med familjen och sett Så Mycket Bättre, så himla mysigt program alltså! lite glögg slank också ner, något visst med den där första glöggen för säsongen, mmmm



Har ni börjat julpynta ännu förresten?
Det har INTE jag men till veckan som kommer ska alla lådor fram och gås igenom noga och det brukar bli mindre och mindre julpynt här hemma. 

Jag tror att jag kommer koncentrera mig på några få färger.. metaller(guld/mässing), grönt och naturfärger samt vitt.



ungefär som vanligt då :)





Så här såg det ut förra julen













Innan jag börjar så måste jag plocka undan sånt som inte passar in och det är ju nästan halva jobbet, mycket roligare att plocka fram :)





Jag har ju en ny lampa här i vardagrummet så det kommer bli kul att se hur den passar in iår.
Det blir nog att hänga om några tavlor och tänka om lite här...






Jag uppdaterar er såklart om resultatet:)
Ha en fin fortsättning på helgen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!