28 februari 2016

vårkänslor...







Hej Finingar!





Jag har ju inte varit så himla dålig på att uppdatera på sistone! Tack snälla ni för att ni har tålamod och kikar in
om och om igen♥ 

Ni är nu över 100 000 som varit in här på min lilla blogg och jag är så otroligt tacksam för det och skickar en stooor kram till er alla!


Här kommer lite februaribilder från instagram där jag ju heter @fruengberg






Dagarna blir ljusare och ljusare och sakta men säkert känner jag hur man liksom vaknar ur vinterdvalan som för oss inneburit massa förkyningar och annat... usch!  Nu tar vi nya tag!!!!
En bukett tulpaner piggar ju upp vem som helst, eller hur!


















Idag har det varit en fantastiskt fin dag här i vårt lilla Rosvik och jag och maken tog en långpromenad ute på isen,, solen var så stark så tårarna rann för några solglasögon vill jag inte ha! jag behöver solljuset så är det bara.


 Efter den välbehövliga promenaden för både kropp och själ skottades altanen av och vi fikade i solen.... heeelt underbart! fler sådana här dagar tack! och gärna bara lite varmare också,
 även om det är härligt när man blir rosig om kinderna :) vårkänslor i hela kroppen!


Hoppas nu på en härlig sportlovsvecka!
Jag har tagit på mig att jobba natt hela veckan så det innebär ju att jag kan vara ledig hela dagarna med barnen :) såå himla perfekt! ;)












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!