23 maj 2016

nytt jobb, ny årstid...

Hello!




Jamen längesedan sist! Att hinna med bloggen har inte varit det lättaste så sistone. Stortrivs på nya jobbet och livet snurrar på i hundranitti :) härligt!




Jag hinner knappt med att städa o fixa känner jag och i helgen när jag varit ledig så har vi bara varit ute. Så härligt med sol och finväder:) uteplatsen börjar ta form och det är ju alltid lika roligt varje år :)

Annars är det mesta sig likt här hemma:) har lite småprojekt på G som att måla om i köket. Kalklitirpåsarna står redo här så så fort jag får några stunder över så sätter jag igång men det är sååå mycket att göra dessa lediga dagar...  idag ska jag tvätta upp lite fina kläder att ha på jobbet och laga matmackar... så värt att göra många åt gången. 

 Nytt jobb ja, numer jobbar jag på Brothers och Sisters i Luleå...  och jag kan ju inte låta bli att shoppa liiite för mycket nu i början!!!Kanske ger det sig med tiden:)  ...eller inte;)  Ni som jobbar i butiker med kläder och inredning känner säkert igen sig?!man kan bara inte låta bli när man har så mycket fint omkring sig hela dagarna :)



favoritsakerna som alltid ligger framme någonstans ..just nu på vardagsrumsbordet
 och lite blommor ♥


 Doftljuset har jag köpt på jobbet , följ oss gärna på insta :) 











Sisters
are different
flowers
from the
same garden











4 kommentarer:

  1. Hej! Njuter av dina som alltid vackra bilder, både här och på insta. Vad roligt med nytt jobb, förstår att du får massor av inspiration. Kollade in sisters insta och föll pladask för urnan från affari, har ni denn kvar? Jag har ju mina föräldrar i Piteå och åker till dem på söndag, funderar starkt på att åka till Luleå också för krukans skull. Ha en fin dag! Kramar Marita (maritasod)

    SvaraRadera
  2. Hej, vad kul att du gillar mina bilder��
    Menar du den stora urnan som kostar 799 kr? Den är sååå fin, skulle köpt den direkt om jag hade plats för den�� helt underbar är den! Det fanns 4 ex kvar igår när jag jobbade, ring och lägg undan om du vill vara säker på att den ska finnas kvar på söndag... Det är ju löningshelg😊 0920-87000
    Jag jobbar på lördag om du skulle komma in då😀
    Kram Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hmm, vissa smileys verkar bli frågetecken, haha

      Radera
    2. Hej igen! Vad snällt, hade gärna gjort det och kommit in på lördag och fått se dig(glad gubbe här då så det inte blir?), Men Ingmar här i Skellefteå ska ta hem den till mig, Ha en skön kväll. Kramar Marita

      Radera

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!