24 februari 2011

Stor vårstädning

 Är det någon mer än jag som tycker det är tråkigt att plocka saker , och städa dagarna i ända? Det känns som att det aldrig tar slut.
När jag/vi städat klart hela huset brukar det kännas så otroligt skönt och jag får liksom ro i kroppen att göra annat som är roligare. Jag skulle önska ibland att jag inte såg allt som behöver göras.

 Jag har börjat rensa ut  sådant som jag inte behöver längre och det har resulterat i x-antal loppislådor. Jag kommer att lägga ut bilder på sakerna jag har i lådorna så fort jag fotograferat dem. Om det skulle vara så att du är intresserad av att köpa något så hör du bara av dig till mig.

Bilderna  på div. inredningsprylar kommer inom kort:)


Från det ena till det andra....

Jag var på ett möte med min bror igår före jobbet, han ska coacha mig till att börja  träna regelbundet och ändra min livstil så jag inte slutar träna och äta rätt så fort jag nått mitt mål med det. Mötet tog en timme och det kändes jättebra , jag känner mig så stolt över min kära bror som är så duktig  så......
Idag bär det av mot Actic, precis som jag planerat.

Efter träningen idag ska jag in till Piteå och köpa mer vit snickerifärg, i helgen blir det att måla klart listerna på nedervåningen-  äntligen får man väl säga.

Kram /Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!