25 februari 2011

Underbar tavla, svensktillverkad, handgjord i keramik. Text ur andra versen ur Cecilia Wennerstens "Det vackraste".







Önskar att jag hade varit lika duktig som hon som tillverkar de här fina skyltarna, tyvärr så står det inte vad hon heter. Jag har faktiskt aldrig provat hålla på med keramik. Vet att min mamma gick någon kurs på 80-talet och kom hem med en massa skyltar och lampskärmar mm. Alla tyckte att de var så fina, vilket de var också...-då ,på 80-talet alltså. Tiderna och modet förändras ju. Kanske skulle man tycka det är roligt, vem vet?

Kan man inte tillverka själv så kan man ju köpa .
Hittade den på www.etthusivitt.se




Ha en underbar Fredag
Kram/Jenny

1 kommentar:

  1. Men hej Jenny!
    Inte visste jag att du också hade en blogg.
    Kul att du hittade till min och lämnade ett avtryck.
    Nu kan jag kika in hos dig då och då.
    Ha det bra
    Kram Maggan & Co

    SvaraRadera

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!