28 mars 2011

En trött Bloggerska ska iväg och fixa naglarna. Jobbade kvällspass igår och var hemma först kl.01:15.
Jag kände mig ungefär som hunda år, bestämde mig för att något måste göras åt saken.
En halvtimme mindre sömn var det värt! jag lovar:)

Ansiktsmask, hårinpackning och en lååång varm dusch!
Så otroligt skönt, känner mig som ny:)
men

Mitt hår är verkligen torrt och spretigt just nu behöver boka tid för klippnig och färgning snarast!

Håret blir i och för sig lite finare om jag fönar och grejar lite , kammar det till exempel kanske skulle ha räckt men som sagt , jag var ganska trött + att jag som vanligt led jag av tidsbrist:)


och idag var det ju dax för nagelvård!
 Före



 Snyggt och prydligt igen ,tack vare söta Kicki
Xtreme Beauty i Luleå. Tusen tack!!


Fick se detta idag, fattade inte riktigt först men detta är en slags plast som man värmer och sätter fast på sin nagel. Tycker att det ser ut som ett plåster typ:)   men slutresultatet är riktigt snyggt.
Lite flashbacks till 80-talet får man med alla mönster som Zebrarandigt, leopard och schackrutigt .





Detta är dessutom det enda sättet att få metallicfärg på naglarna.


Kolla in Beyonce`s  guldiga Minx naglar. Snyggt!

Kanske måste testa till sommaren, idag var jag lika feg som vanligt :)

En liten liten minitur på stan fick det bli
innan jag skulle hämta Isabel:)


hittade en söt blomsprutaIndiska+ lite annat smått.
Det är jättebra att spruta lite vatten på växterna då och då.



 Stämplade en liten tag som jag satte fast i de fina fåglarna.







Halm, några söta vita trä-ägg med svarta prickar på, vita pärlhyacinter, en fjäder och ett fint budskap.

Närmare Påsk tänkte jag byta text på min tag:) och lägga i andra fina ägg och i halmen. En söt dunig kyckling skulle också passa in.

Påsken är ju så sen i år, det är lika bra att börja pyssla lite, jag kan inte låta bli:)




Ska fortsätta med städningen i vårt inglasade uterum.
Just nu älskar jag färgen turkos


Hoppas du får en härlig Måndagkväll!


kram/Jenny


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!