30 mars 2011


Idag (Tisdag) har Albin varit hos Tandläkaren , Han var så orolig hela vägen dit för att han inte gjort som tandläkaren sa förra gången. Han fick i läxa att vicka på en tand så den skulle lossna. 

Den nya tanden har nämligen redan kommit upp och det har blivit en väldans röra. Många tänder som ej ryms. En tand sitter nästan i gommen. Han var så rädd att tandläkaren skulle dra ut tanden åt honom, stackarn. Överlycklig blev han iaf, när hon sa att hon bara vill känna lite idag. Nästa besök i Juni, då bestäms om o när det blir tandställning:)



Duktig liten kille!

Isabel ville inte följa med in ,, hon skulle rita en Påskteckning att hänga på anslagstavlan i väntrummet:)



Kebab till Lunch!

Albin var helt imponerad av att det kunde vara så goda kakor man fick helt gratis efter man ätit:)
-helt vanliga bondkakor, inte speciella alls men...
de var det godaste han ätit, sötungen:)





Lyckliga Jag fick blommor idag
och en helt underbar Jasmintvål  inslagen i fint papper

Jag fick dem av Jens syster Jennie,
 tack så jättemycket söta du:)




 Fint med en bricka med fina tvålar och dyl,
på det lilla kinaskåpet

 Det lilla brickbordet köpte jag för billig peng på Indiska idag:)



Jag tände några ljus och bara satt och lyssnade på tystnaden en stund, underbart avkopplande



kram/Jenny

1 kommentar:

  1. Vad gulligt av Jennie! =) Och var duktig Albin var hos tandläkaren!

    Kram!

    SvaraRadera

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!