15 mars 2011

Lilla Vasaloppet

Idag har barnen som går på Rosviks skola kört Lilla Vasaloppet på elljuspåren vid Hedvalla. Jag passade på att gå förbi och titta lite när jag var på prommenad. Barnen blir så glada när man kommer. Man får ju passa på nu, innan de börjar tycka det är pinsamt att mamma kommer och hälsar på.

Albin körde sin permobil hela vägen runt. Jag körde fast 3 gånger men de andra hjälpte mig upp, säger Albin.

Som mamma blir man så otroligt glad när han säger det.
Alla är så snälla mot honom trots att det är en tävling. Skönt att de inte tar det på så stort allvar så de inte kan hjälpa en kompis i knipa.
Tycker att alla föräldrar till barnen på Rosviks skola ska känna stolthet över sina fina barn:)



Gott med varm choklad efteråt


Jag är jättetrött i mina ben säger Isabel.
Hon hade åkt 3 varv.
Ett varv av varje färg, säger hon glatt:)



Kram/Jenny




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!