16 maj 2011

Fyndmarknad

Fyndmarknad på Arcus på Lördagen resulterade i en hel del fina gamla saker. En folkfest där saker från hemmets "vrår" byter ägare och samtidigt får en chans till nytt liv. Barnen var överlyckliga över små leksaker de hittade. Jag var kanske ännu gladare och nöjdare. Som ett barn i en godisbutik hittade jag vad jag sökte:)

 GILLA återvinning!

.......Man kan ju göra nya saker av de gamla och nötta. Exempel på det ska ni få se snart, när det är klart........

I dag ska jag fixa naglarna hos söta Kicki på Xtreme Beauty i Luleå. Sedan blir det en spännande eftermiddag med MaryKay hudvård och Makeup. För er som inte vet så är jag fristående hudvårdskonsult åt Mary Kay. Ett väldigt roligt och stimulerande jobb. Jag ska träffa en ny tjej idag ........ så spännande!

Hoppas att du får en härlig måndag

Kram Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!