17 maj 2011

Fat på fot...

Ett av mina
I helgen

:-)

1 kommentar:

  1. Hej Jenny!
    Kul att du tittade in, alltid kul att få nys på nya bloggar så här.
    Jag har bara bloggat ett halvår själv, så det finns fortfarande mycket att lära. Om du tittar riktigt noga så ser du att jag har ett likadant fat som du på bilden, på skänken i vardagsrummet. Är en riktig loppisråtta och far o flänger runt överallt.
    Jag använder mestadels Photsscape, finns att ladda ner gratis på nätet, ibland också Photoshop. Men mina bilder på kristallkronorna år Photoscape med ramen Curl border..
    Du utstrålar väldigt mycket energi och det gillar jag, tittar snart in igen.

    Kram på dig! /Tina

    SvaraRadera

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!