10 maj 2011

Hej på er alla söta Bloggisar...

Idag,Tisdag har jag varit LEDIG:), sååå skönt !!! men jag har inte sutttit många minuter kan jag lova. Här har putsats och fejats , hela dagen.Hela huset luktar citronsåpa:) UNDERBART! och Otrooooligt skönt att få det gjort. Isabel och Albin slutade kl 12:00 idag  så de fick vara med på ett hörn (vilken tur de hade då, fniss)och städa sina rum. Isabel hade kompisar med från skolan som hjälpte henne så det blev lite roligare.

 Köksfönster, rostigt E -Bloominghome, grå krukor på fot- Åhlens. Lavendelplantorna som jag köpt får stå inne några dagar , de luktar så himla gott:)


Fat- Sia, Löpare- Hm home




Kvällsfika och SOLEN skiner precis som Isabel:)

skuggeffekt i kvällssolen


Hoppas ni får en HÄRLIG Onsdag allihopa!

Kram/ Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!