6 maj 2011

klädkoll....

Helt plötsigt har Isabel vuxit ur nästan hela sin garderob!!!!
Så....jag har suttit och spanat på  barnkläder på nätet. Dessa kläder är från http://www.linuslotta.com/
Verkligen en svår klädålder. Jag vill att kläderna ska vara lite söta och lite tuffa -gärna både och.
Bella Dress SEK 599, How To Kiss A Frog - NELLY.COMKatie Dress SEK 499, How To Kiss A Frog - NELLY.COM
Tunika , Belladress 599 SEK och klänning Katie dress 499 SEK från märket "how to kiss a frog"
Sandy Jumpsuit SEK 429, How To Kiss A Frog - NELLY.COMBathrobe SEK 399, Geggamoja - NELLY.COM
Sandy jumpsuit 429 SEK från How to kiss a frog och smart badrock med dragkedja från märket Geggamoja 399 SEK
Nina Dress SEK 499, Jocko - NELLY.COMNynne Knit Cardigan SEK 199, Name It - NELLY.COM
Nina dress 499 SEK, Jocko och Nynne knit199 SEK, Name it

Ruffle Dress SEK 619, Seguro - NELLY.COMShort Cardigan SEK 329, Seguro - NELLY.COM
Ruffle dress 619 SEK och Short Cardigan 329 SEK,  Seguro

Hunter Boot SEK 695, Hunter - NELLY.COM Hunter Boot SEK 795, Hunter - NELLY.COM
Hunter boot 695 SEK svarta 795 SEK röda, Hunter , superfina!!! Isabel har nött ut 3! par gummistövlar redan i år, superbilliga förstås men man får det man betalar för. Kanske borde jag köpa lite bättre kvalite nästa gång, som dessa från Hunter t.ex.

Från HM shoponline



Jumpsuit
99 SEK

Jumpsuit
99 SEK

klänning
129 SEK

klänning
99 SEK

Parkas
349 SEK

shorts
79.50 SEK

Shorts
79.50 SEK

Klänning
49.50 SEK

Jag hittar hur mycket fint som helst i väääldigt varierande prisklass. Måste ta mig tid att åka till Piteå också och se om Pernilla och Veronica på butiken Nosefin  har fått in några fina tjej kläder. De har märket Chill Norway :)


Ha en fin Fredagkväll Bloggisar!
Kram /Jenny


1 kommentar:

  1. Som vanligt bra smak, var hittar du allt fint.Nu är det bara så att jag tror att du ska få fixa min sommargarderob i år.så kanske det blir en ny mamsen Kram.

    SvaraRadera

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!