5 maj 2011

Vardagsrum


 Hej på Er söta bloggisar , här kommer ett collage från mitt vardagsrum som det ser ut just nu...




Efter påskens färgkavalkad kände jag att jag måste få vila min ögon från alla klatschiga färger, ut åkte duken och nästan allt pynt. Det behövde rensas.  Matbordet får stå naket i några dagar...ställde dit 2 vaser i glas istället. I första vasen bor en orkidé so börjat om att blomma, andra vasen , som egentligen är en karaff finns en trollhassel kvist som skapat vackra rötter. Under glaskupan står ett glasfat på fot med torkade blomknoppar och silverkulor i. Några fina ljuslyktor från Lyckliga Hem skapar MYS

Jag har fyllt mitt våningsfat( köpt på Antnäs möbler) med mosskuddar, vita rosor, en slinga med fjädrar och pärlor och några söta hjärtstenar med orden LOVE, HAPPY, HOPE, och  DREAM. Stenarna har jag köpt på Växtriket i Luleå


Trevlig kväll på er
Kram /Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!