11 maj 2011


Ny spegel med svarta spröjs från Dollarstore . Jag köpte 2 st . När man sätter upp dem brevid varandra ser det ut som ett gammalt fönster. Har inte riktigt bestämt var jag ska ha dem ännu. De får flytta runt lite innan jag bestämmer mig.

 När jag köpte dem var tanken att de skulle vara på inglasningen. Kanske hamnar de där till slut.

Funderar på att måla dem vita- vad tror ni om det???



Här är vår "Tv hörna" . Många kuddar ska det vara. Synd bara att inte resten av familjen håller med:(
Det är ju så mysigt!

Bordet är 2 st ihopskruvade indiska bord från Antnäs möbler. De ä gjorda i gummiträ. Väldigt praktiskt är det! här ryms man många. Bäst av allt är att det har en ganska sliten brun-grå look, man behöver inte vara så rädd om det:)

Sofforna är en 3:a och en 2 ,5:a Underbart sköna men om jag någongång skulle byta så skulle jag vilja ha
 2 st Howardsoffor , de som har så fina små hjul-gärna i en ljus färg....

Man måste ju få drömma lite, för en sak är ju helt säkert , det ligger inte högst upp på Önskehimlen...


Kram/ Jenny


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!