18 september 2011

Sköna söndag...

Hej

Igår var det bröllop igen! min lillebror Erik gifte sig med sin Sandra:) Mycket bröllop nu på bloggen men jag måste ju säga att det var fantastiskt fint att se sin bror vid altaret.

Lite nya kläder dår man ju handla också när man ska på bröllop:) som jag sa tidigare så var jag ju i Piteå och besökte bl.a butiken Nosefin. Gissa om de hade fått in mycket fint *suck*jag vill ha typ allt. Hittade en helt underbar kappa som jag blev så kär i. nämligen denna , vad tycker ni om den söta bloggisar???
Jag fyller år snart så jag har önskat mig den :)

Till Isabel köpte vi en superfin Chillnorway klänning.


Solen sken och värmde ganska bra men man kände att det är höst i luften nu, fuskpälskappan på:)


Hej, Sköna Söndag

Sitter och bläddrar i
Chillnorways "lookbook" CHILL Living

fall in
LOVE







Underbara bilder som man vill titta på om och om igen


Om du som jag är ganska less på barnkläder från de stora kedjorna kan jag förutom chillnorways kläder tipsa om en riktigt bra webbshop som säljer barnkläder till mycket bra priser dessutom. http://www.pompdelux.se/  de har funnits sedan 2006 och kom till Sverige 2010. Tyvärr finns inga återförsäljare här uppe i norr än så länge så, man får nätshoppa istället.

POMPdeLUX




Bilderna kommer från POMPdeLUX som helt klart är värt ett besök eller två tycker jag:)



Önskar er alla en härlig ny vecka!

kram

Jenny



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!