19 september 2011

Trädgårdsarbete pågår...

Hej

Nu känns det verkligen att det är höst ute!
frostiga rutor på bilen i morse.

Höststädning i trädgården pågår för fullt här hemma, jag har samlat ihop alla blommor som jag skall spara i växthuset så de inte dör i denna kyla.
Rosorna ska jag gräva ner helt och hållet precis som förra året, det funkade fint. I år ska jag däremot rulla in dem i lite fiberduk så jag hittar dem lättare till våren :) 


Ros-saxen med tillhörande trådrulle är från Ingmar inredning i Skellefteå, har använt den hur mycket som helst, dessutom är den vacker att se på:)


Nu ska här lagas mat, familjen Anttila kommer på besök, sen är det bara att fortsätta jobba.


Ha en fin måndagkväll raringar!

Kram

Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!