13 oktober 2011

Drömma går ju...

Hej Bloggisar!

Jag har lovat mig själv att inte shoppa så mycket. Det går så där...;) men jag har siktet inställt på att nästa "husprojekt" snabbare blir av om jag håller i plånboken lite. Många saker står på listan "att göra" ,så det är väl bara att bita ihop:)



Drömmer om att bädda sängen med dessa
vita underbara sängkläder i linne ,H&M 499:-/st
Morgonrock i linne 299:-

Fina kuddar 149:-/79.50:-

Blev kär i denna klänning direkt jag såg den, suck!
,H&M 499:-

Typiskt att jag alltid hittar sånt som jag vill ha när jag egentligen inte letar. Händer jämnt när jag går på stan också men när man väl är ute efter något speciellt då hittar man ingenting. Någon som känner igen sig?

Alla bilder kommer från



Hoppas du får en toppendag!



1 kommentar:

  1. Men åh...nu blev jag sugen på att shoppa på HM ;) Så mycket fint! Har lagt till dig på min blogglista (Bara så du vet;))
    Ha en trevlig helg! Kram/Nettan

    SvaraRadera

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!