1 november 2011

Happy Halloween

Riktigt kul är det med alla små söta horrorkids som spökar :) Jag tycker att det är så vansinnigt roligt att göra ansiktsmålningar och i år blev det till och med 2 dagars för våra små:) lördag: halloweenparty och söndag -bus eller godis runt i byn. Egentligen är det ju faktiskt idag(läs Måndag) som det ska spökas om det ska vara riktigt rätt men, vem bryr sig???


Alex och Isabel

Celina och Isabel

Alex

Albin ville inte ha något smink och valde att vara en demon.

Isabel är trött efter allt bus, eller är det allt godis kanske?


Nellie





Hello!

Det känns som att veckorna bara innehåller måndagar och fredagar , tiden går så himla fort. Jag har sååå mycket spännande på G just nu och jag ska snart dela det med er, jag lovar.

Fyndade några fina gamla ljushållare på loppis i Arcus på Lördagen.
 Söta och små till julgransljus, precis vad jag har letat efter. Ibland har man turen med sig. De kommer bli användbara till julens dekorationer, eventuellt blir det en krans med dessa runt om. Fint att klämma fast ett ljus på tallriken när man dukar också, längtar så ....




Ha en mysig halloweenkväll !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!