3 november 2011

Nordisk design, mingel och kvällsshopping

Mysig Kundkväll på Nosefin

Jag och mina supergulliga vänner Pernilla och Veronica som äger butiken Nosefin.

Jag i ChillNorway ,Mist Blouse och Filippa K ,Waxed Twill Pants. Stövlar Scorette. Halsband OXXO.

Kvällen innehöll även 2 st mini föreläsningar som gav riktig pepp i höstmörkret:) Om att stå med båda fötterna på jorden och att leva i nuet mm. med en fantastisk kvinna som heter Inger och är  Gestalt-terapeut. Vill du veta mer om detta så är det seminariedag 12 NOV i Luleå på Ripan. Upplysnningar kring denna seminariedag ,ring Inger Haapaniemi 070-375 01 70 


Min vännina Jane som äger butiken LyckligaHem.se var också där. Hon berättade om sin butik och hade med sig massor med godsaker som hon bjöd på och även till försäljning. Framförallt så berättade hon om att våga följa sina drömmar. Hon berättade hur hon lämnade tryggheten att vara anställd och jobba som lärare för att starta sin drömbutik, en webshop och gårdsbutik. Hon inspirerar och berör och få en att känna att , nej nu ska jag baske mig...... det är väl klart jag kan. Bara man tror att man kan. Man måste följa sitt hjärta och göra det som känns rätt, så är det. Det är så otroligt lätt att fastna i ekorrhjulet. Åren bara springer iväg. Ibland måste man stanna upp och tänka efter - hur vill jag ha det, -vad vill jag EGENTLIGEN. Tack Jane för all inspiration som du sprider.

Uppdukning innan kvällen sätter igång. Te, godis och lyxiga praliner sprider snabbt en underbar doft i butiken.

Snyggelisnygga necessärer från marimekko. Finns  
i flera olika färger här på Nosefin. 
Kaffekoppar

Och porslin som man blir glad av:)




Ha en härlig Torsdagkväll bloggisar!



1 kommentar:

  1. Det verkade vara en riktig mys kväll det=) Så fina kläder ni hade på er också!!
    Kram/Nettan

    SvaraRadera

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!