14 november 2011

Himmel, vilken härlig helg...

Gårdagen började med en skön sovmorgon och så klart så gjorde vi en riktig mysfrukost till pappa i huset med presenter och tända ljus:) Farsdags firandet fortsatte i stugan, hos Jens föräldrar.

Utsikten från stugan är verkligen underbar. Tunn tunn is hade bildats närmast stranden, Isabel och kusinen Alex tyckte det var sååå häftigt att stenarna landade PÅ vattnet:) Firandet slutar ju inte här ,sedan skulle ju såklart min pappa också firas och dagen till ära bjöds på hembakat minsann, dessutom var pappsen ovanligt pigg och det är alltid roligt:)... och så har jag ju en pappa till men vi skickade den presenten med mamma. Hoppas den kom fram:) 



Redan Måndag!

Ny vecka påbörjad och jag känner att helgen kunde fått stanna kvar ett tag till. Jag och Jens fick hela lördagen på tu man hand . Vi har shoppat kläder , ätit lunch tillsamans och i ett spontant infall hälsat på våra kompisar Sandra och Mats. Så mysigt att bara kunna göra vad helst som man känner för ibland. Tusen tack till söta mamma som var med barnen.


Lyxigt med hemlagat
Sandra sa att hon skulle göra sushi och undrade om vi ville äta med dem, - gissa om ville:) Tusen tack!, det var galet gott och som vanligt så himla kul att umgås! Synd bara att det blir alldeles för sällan:)

foto: Sandra Averbäck

Sandra är fotograf och var snäll och fotograferade Sushin åt mig. Hon är för övrigt väldigt konstnärlig också, hennes vackra tavlor och fotografier pryder många väggar i deras lägenhet. Ni som är nyfikna på hur hon har det hemma kan kika på detta
 Halv åtta hos mig

Det är sista dagen det visas gratis på tv4 play så passa på:)


 


Ha en fin fortsättning på veckan vänner!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!