11 april 2012

Sugen på en ny Parfym

Som många andra kändisar så lanserar nu Charlotte Perelli sin egen Parfym i morgon. Hoppas att den luktar gott för jag skulle verkligen vilja ha en ny , riktigt god parfym nu i vår. Snygg bild på henne också:) Man kan köpa den på eleven.se




Hej Bloggisar!

Vad gör ni på Påsklovet??? eller jobbar ni på som vanligt? Jag ska bara jobba klart denna dag sedan är jag ledig i 4 härliga dagar:) Då ska penslarna och målarburkarna fram igen. Köksbord och förhoppningsvis också skänken i köket skall få sig en omgång med vitfärg:)Det är ju helt galet hur lite man hinner med hemma när man jobbar heltid, jag har ju blivit så bortskämd med att jobba ca 70-75% senaste åren.




Appropå parfymer... Har ni några tips??? vad har ni för favoriter? Jag är på jakt, ....efter en god parfym alltså;)




Onsdagskram

Jenny







1 kommentar:

  1. Jag köpte Charlottes parfym och jag tycker den är så där lagom sommarfräsch....har svårt för tunga parfymer och kan t.o.m få huvudvärk av en del men den här diggar jag skarpt!Brukar läsa din blogg ibland...fin inredningssmak och sen vill jag ju veta hur det går för er starka lille kille! / Ha en fin sommar hälsar Agneta i Gällivare

    SvaraRadera

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!