3 september 2012

För ett år sedan...

(betyder jag älskar dig på alviska)
 
 
 
var träden fyllda med kärleksförklaringar ...

 
kaffekopparna stod i hjärtformation...
 

 
baren var byggd, och fylld...

 
blomdekorationer var gjorda...

 
borden var dukade...

 
och jag blev bortskämd en hel förmiddag........
 
 
innan vi äntligen
gifte oss...
 

 
 
 
Nygifta, lyckliga och på väg ut ur kyrkan.....
 

 
åkte limousine, drack champagne
 
och blev fotograferade.....



av fotograf Mikael Krona
 


 
 
Skål på bröllopsdagen
älskling!!!
 
 
 
 
 och till er , kära vänner...
 
en annars helt vanlig måndag men jag är faktiskt ledig idag så
det blir att gå på restaurang och fira lite:)
 
 
 
Skååål!!!!
 
 
 
 
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Åhhh vilka fina bilder man blir så glad av bröllopsfoton - lycka och <3 Ha en helt underbar bröllopsdag!

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  2. Grattis på bröllopsdagen! Njut & må gott!
    Kram Jane

    SvaraRadera
  3. Hjälpas, har det redan gått ett år sen vi fick dela eran fantastiska dag?! Det är inte klokt vad tiden går fort! Ett stort GRATTIS på eran första bröllopsdag, ni är uppe i pappersbröllop- en bra start på vägen mot ädlare valörer :)
    Kram ❤

    SvaraRadera

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!