22 september 2012

instagram...

Hello!
 
 
 
Ja, nu har även jag skaffat Instagram. Det är ju så himla kul! 
 
 
Tidigare i somras så köpte vi en Stuga:) , här kommer några bilder därifrån...








foton via Instagram

Ska bli sååå himla roligt att börja ställa iordning och fixa till allt som vi vill ha det:) Måste nog ta och beställa tid hos sotaren så man kan testa elda i spisen, eller vad tror ni?



Jag har även fixat till lite i sidospalten så ni kan följa mig på Instagram om ni vill. För att läsa bildtext eller se kommentarer så måste ni klicka på bilden:)




Trevlig Helg!




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!