30 september 2012

Nya boots och Kängor...


God morgon!
 
 Jag hade gärna krupit ner under täcket igen men jag är faktiskt på snart på väg till jobbet:) Ville bara kika in och önska er en superhärlig Söndag:)
 
dessutom...
 
Har jag ju helt glömt och visa mina ...
 
 

 
De kommer passa perfekt nu i höst till både klänningar, ponchos och jeans. Du hittar dem HÄR. Jag gillar verkligen allt finstickat i höstens mode, mysigt:)

Var in på Lindex för att se om det fanns något kvar av missonikollektionen men det var väldigt utplockat tyvärr...kanske ska försöka beställa istället:)
 
 
 
 
Riktigt blött och ruggigt ute i idag, brrr
Får nog ta fram en varmare jacka också...

 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. De är fina! Så kul att bootsen passade så bra till din fina gröna kavaj:)

    Ha en härlig söndag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Du kanske är ute efter det här??

    http://indianmarknad.se/products/ponchos

    Handvävda ponchos där delar av vinsten går till att bygga skolor i tredje världen.

    SvaraRadera

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!