22 september 2012

Ny liten väska...

 
Hej!
 
 
Supersöt väska från "Scotch R´Belle". 
 
Isabel har länge velat ha en egen väska och när jag såg denna på rea så kunde jag inte låta bli. Perfekt för henne att ha sin lilla börs och mobiltelefon i :)
 
 
 
 
 vilken härlig dag!
 
 
 
Idag ska här höststädas ute! 
Ni vet, klippa ner växter och städa bort diverse utemöbler som inte ska stå kvar när snön kommer. Vi har ju tak på baksidan så det mesta brukar hamna där, varje år så trixas det en hel del för att det inte bara ska se ut som ett stort berg av möbler för jag vill alltid ändå kunna ha någon stans att kunna göra lite fint så man kan sitta ute och njuta , vilken årstid det än är.
 
 Rosorna som jag har i kruka brukar jag gräva ner helt under marken så de garanterat överlever vår kalla vinter. Vi har även införskaffat en lövblås, hoppas att den fungerar bra för det är sååå himla mycket att kratta annars. Mycket jobb med andra ord, whoop ,whoop:)
 
 
Ha en fin dag  
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!