10 oktober 2012

Ny färg i vardagsrummet...

Förutom svart, vitt brunt och grå färgnyanser så har det tillkommit en...nämligen blå:)
 
 
 
 
 
 
Hej!
 
 
Det började med det blå hjärtat som ligger på brickan och den gamla engelska blåvita tallriken under blockljusen. Resten av det blåa har jag lånat av en kär vän som kom och hjälpte mig att städa och piffa innan kalaset på min födelsedag, en fantastisk present!. Otroligt vad effektiva man är tillsammans och vad roligt det kan vara att städa:)
 

 Många av de blå sakerna har jag fått låna ett tag så jag kan känna mig för med de blåa... än så länge känns det riktigt mysigt och lite mer klassisk och det gillar jag. Skulle faktiskt kunna tänka mig att måla väggarna i en grå nyans, vad tror ni om det??? (Det syns inte på bilderna men de är beiga:))
 
 
 
 
Getskinn på plats i soffan, otroligt mysigt och det hårar ingenting:)
 
 
 
Min kamera håller tyvärr på att ge upp! Jag vet inte vad jag ska ta mig till, den vill liksom inte fokusera ordentligt och jag får inget djup alls i bilderna:(... funderar på en ny men vet inte riktigt vad jag ska köpa. Har ni några tips?



 
Jättefina blågrå ljuskoppar i olika nyanser trängs på ett stort fat tillsammans med en girlang med kottar. På varsin ände av bordet står dessa.
 
 
 
 
Hoppas du får en toppendag!

2 kommentarer:

  1. Så fint du har det! Jeg tror det ville passet bra hos dere med grå vegger. Blåe detaljer ble fint! Ha en fin helg. Klem

    SvaraRadera
  2. Verkligen fint med det blåa! Är själv också inne i en blå period :). Tror att det skulle passa jättefint med grå vägg/väggar även om det beiga också är fint! Ha en fin dag!
    kram N:)

    SvaraRadera

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!