4 oktober 2012

Snygga getskinn!

 
Hej
 
Jag har massor med fårskinn i min soffa men tänkte förnya lite så nu ska de få flytta ut till stolarna på inglasningen och ett snyggt getskinn ska få bästa platsen i vardagsrumssoffan. Det är såå himla fint och mjukt, jag köpte det som är överst på bilden men ångrar lite att jag inte köpte det naturfärgade också. Min soffa är grå , precis som pläden de ligger på på bilden. Kan man ha olika tror ni?
 Dessutom är de inte så stora, är de små så får man två...- sägs det ju;)
 
 
Jag köpte det på ICA maxi för 299:- , billigt och bra:)
 
 
Hoppas att det inte hårar när man sitter på det....håll tummarna!
 
 
 
 
Nu ska jag åka och handla godsaker att göra en kycklingpaj av till ikväll. Jag är med i Rosvikskören och vi har musikcafé kl 18:30 i Norrfjärdens försammlingsgård. Kom gärna om du har möjlighet, det kostar 75kr och då ingår både mat och fika:) Fikat består av kanelbullar eftersom det passande nog är kanelbullens dag idag:)
 
 
 
 
 
 
Ha en härlig Torsdag!
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!